VITAGEN MEMPERSEMBAHKAN SUKARIA CERIA

on 1:14 AM


Bersedialah untuk Vitagen mempersembahkan Sukaria Ceria! Karnival terbesar untuk anda sekeluarga memenangi hadiah-hadiah yang hebat, sambil menyertai aktiviti-aktiviti yang menarik dan penuh dengan tenaga .

Vitagen mempersembahkan Sukaria Ceria! bukan sahaja membawakan perarakan beragam dan aktiviti-aktiviti zon ceria, tetapi juga memeberi anda peluang untuk beramah mesra bersama artis-arits Astro Ceria dan Akedemi Fantasia dan banyak lagi.

Tibalah masanya untuk anda semua yang berumur 3 -14 tahun untuk menonjolkan bakat kreatif mereka dalam perarakan beragam serta menyertai aktiviti-aktiviti zon ceria yang penuh bertenaga di mana anda boleh bergiat secara sihat di samping memenangi hadiah-hadiah yang menarik! Sebuah kereta Naza Citra,PS3,PSP dan banyak lagi Karnival ini akan berlangsung di dua bandar iaitu di Georgetown, Pulau Pinang dan di Petaling Jaya, SelangorUntuk menyertai acara Sukaria Ceria!, anda hanya perlu mengisi borang pendaftaran di laman web astro ceria (www.astro.com.my/astroceria) dan klik butang Sukaria Ceria! Borang-borang pendaftaran juga boleh didapati di kompleks-kompleks membeli-belah yang telah disenaraikan ataupun di laman web ini. Anda juga boleh menelefon di talian hotline kami 1300-88-2488.

0 comments: