petua cover malu

on 3:17 AM

Cara-cara nak cover malooooo...

1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....

selamat mencuba!!!

5 comments:

Comment by iKa JaaFaR on March 20, 2009 at 5:43 PM

1. mn ada, guling2 n gelak2 la konon ada bnda lawak.

2. kalo jatuh basikal, n jatuh byk2 kali sakit la cik abg.

3. kang betul2 kena rasuk baru au takut. hahaha.

4. kalo jatuh longkang besar kte ddk lama2 je dlm tue. tggu smpi xde org baru naik. wee~

5. yg nie penah wat kot. =)

6. yg nie xleh bla, smpi mlm nak tggu? kesejukan la mcm tue. bluek!

7. kalau time ice skating besh nie.

jap, klu terkentut depan org ramai nak kena wat apa?

jwb zoey jwb. =D

 
Comment by chumichugus on March 21, 2009 at 2:27 AM

klu jatuh depan dak cumel atau encem cam mana plk??

 
Comment by ~n0 naMe~ on March 25, 2009 at 1:26 AM

idea yg bgs....

tp cam ad pnglmn je...

hakahkhak...

yg mn 1 ek????

 
Comment by Farah Wahida on April 9, 2009 at 12:41 AM

Hahaha! Tak bley bla! =p

 
Comment by syakirah on November 26, 2009 at 9:06 PM

betul ke ni blh cover malu????